miercuri, 26 aprilie 2017

Șapte note muzicale de Felicia Donceanu - poziția notelor pe portativ

Notele pe portativ



Felicia Donceanu- Șapte note muzicale

1. Alergam in sus si-n jos 
Fara nume, necajit , 
Cand o Cheie-Sol pe nume---
Langa ea m-a gazduit
Si mi-a spus ca, benevol,
Pot sa ma numesc chiar....SOL.

2.Eu dau tonul cad se canta, 
Deci misiunea mea e grea!
Locul meu e totdeauna 
Peste SOL. Sa stiti: Sînt LA....

3.Eu m-am ajezat mai jos 
Ca-i timida firea mea 
Sol mi-e ruda protectoare 
Si -al meu nume este FA.

4.Cam nehotarat m-am dus 
Langa FA a ma lipi;
Ba sunt vesel, ba sunt trist... 
Ce sa faci?…Ma cheama MI

5.Tin in spate portativul;
Vai de mine, greu mai e! …
Sa ma plang e de pomană, 
Soarta mea e sa fiu RE.

6.Mie-mi place la-naltime! 
Urc trei linii, orice-ar fi, 
Chiar de locul nu-i prea sigur 
N-am ce face, eu sunt SI.

7. M-au lasat sa stau sub scara 
Desi sunt vestitul DO ! 
Dar voi lua acum comanda:
Fac un salt (n-am incotro) 
Peste RE , MI , FA , SOL , LA , 
Peste SI… si cant iar DO



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu