miercuri, 26 aprilie 2017

Intervale muzicale - recapitulare - cl a VI-a






RECAPITULARE INTERVALE

Toate intervalele eu le-am invatat.
Cand eram clasa a 5-a dar le-am cam uitat.
Ca sa mi le-aduc aminte azi eu le repet,
Si cu siguranta nu ma uit in caiet. Yes!!!!

Intervalele-s distanta dintre sunete
Au tonuri si semitonuri ASTA E!!!
Tre’ sa stii la fiecare continutul lor
Daca vrei sa fii si tu compozitor!

PRIMA e repetarea … aceluiasi sunet .
Nu poti s-o canti nici ascendent nici descendent.

Urmeaza SECUNDA!!! (de la 1 la 2)
Este mare sau mica are ton sau semiton.

Ce mai urmeaza? TERTA! Distanta 1-3
E foarte importanta s-o cantam dragii mei.
Do re mi …………………… do – mi

Distanta 1-4 e cvarta nu-I asa?
Do re mi fa ……………..do- fa

Apoi urmeaza cvinta si o cantam in cor
Do re mi fa sol do sol

Distanta 1-6 formeaza SEXTA
Do re mi fa sol la ……. do la

Distanta 1-7 e SEPTIMA doar stii !!!
Do re mi fa sol la si

Si in sfarsit OCTAVA - o gama este ea
Are 8 trepte asezate chiar asa:
Do re mi fa sol la si do
Do si la sol fa mi re do. ( X 2 )

Mi-am adus aminte intervalele
Nu sunt asa de grele , le-am repetat,
O, YEAH!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu